THIS DAY IS NEVER COMING BACK/ LEAR FROM YOUR YESTERDAYS AND MAKE A HAPPIER FUTURE/ AND DONT FORGET TO SMILE/

Dagens låt: PCD- Painted Windows
Dagens frisyr: uppsatt, som alltid efter att ha tränat dag ut och dag in=D
Dagens smink: ögonbryn, annars inget. att ha övrigt smink på sig när man tränar har aldrig gått ihop för mig...
Dagens klädsel: jazzkläder, ombyte till hiphopen och nu: en ljus jeansskjorta från min kära morfar så jag kan gå runt och snusa in hans mysiga doft och svarta velour tights.
Dagens roliga händelse: jazzen är oslagbart veckans roligaste lektion
Dagens planer: ska ner på stureplan med maja och klaga lite på en räkning vi inte gjort oss förtjänta av;(
Dagens vill ha: flanellskjorta, en ny spotifylista, mockastövlar, skinnhandskar (eller mocka..) väskan från ZARA och en grå pälsväst. hm, det får visst duga för idag!
Dagens saknad: kudden. vaknade upp fortfarande grymt trött...
Dagens drog: rulltårtan...
Dagens tråkigaste: jag har ont i nacke/axlar. inget kul att måste klaga på 3 heller
Dagens finaste: ak från klassen får det bli, hon är en riktig pearl.
Dagens måste: utnyttja min värmekudde. eller hejda våran snygga granne och fråga om han ger ut gratis massage. nåväl, kanske inte helt gratis....
Dagens dricka: multi juice? och flera liter vatten like always
Dagens köp:  inget ännu
Dagens mat: ikväll ska jag laga mammas famousa pasta. ni får ju se bilder sen ju!!!
Dagens kärlek: mina pjux, de är så vackra!
Dagens mående: trött men sprider och mår bra av min positiva energi. yeah baby!
Dagens skratt: min hiphoplärares dagliga hån mot balettdansöser... alltid lika festlig actually;)
Dagens tanke: "det här SKAAAAAA gå!!!!!" och till slut satt det. och det kommer vara ännu bättre till imorgon.
Dagens irritationsobjekt: personer som beter sig som att man går på högstadiet....
Dagens smycke: hm, eftersom jag tränar hela tiden har jag bara på mig mitt lilla guldhalsband, några små blåa smaragdstenar som lyckas undkomma svettdropparna liksom
Dagens önskan: jag hoppas de kommande 4 veckorna går superfort
Dagens längtan: jag vill ha det där baristajobbet. real hard, och nu. someone give it to me?

and yeah.
det här klippet är för min sambo, hon hade inte sett kanye west dissning so, here u go hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0