PRECIS- DEN DÄR MADICKEN LOOKEN- JAG VARIT UTE EFTER

hellu bloggen! jag och maja ser just nu på idol och skrattar åt ett killpar som spelade nervösa. shit, vad de skitungarna kommer att bli kända på youtube! skitungar! till och med jag gick på det! och skrattade som ett as när ena killen sprang in i dörren... och guitarrhero gitarren ska vi inte ens tala om...

imorgon åker jag norrut! jag kan inte ens beskriva hur skön känslan är. timingen kunde inte ha varit bättre. vi håller på att ta död på varandra i lägenheten på junfrugatan 4. det känns piss att missa 4 undervisningar men oj jag kommer längta till måndagen desto mer då jag får dansa igen. jag tror att jag behöver sakna sönder dansen lite. bara så jag vet vart jag har mig själv. kommer tillbaka till stockholm på söndagkväll. har jag tur åker jag ner med lotta, om hon skulle åka hem hon också denna helg. det vore fun!

föresten... jag har ju berättat att jag har poppat i skolan. idag fick vi prova på locking. sjuuuuuuuk dansstil det med! svårt att få ett humm om det. jag hoppas jag inte ser ut som en flåsande idiot som är efter på allt efter våra lektioner med locking- manne- senare i terminen..

idag har jag shoppat! lämnade tillbaka ett par lårhöga stövlar och köpte ett par coola höstskor som skriker paula. jag älskar dom! precis vad jag har letat efter hela hösten. fast med kil då. never mind, i do love them!


den som spar han har. gårdagens paj (6 portioner= 2 riktigt "goa" portioner var till Paula & Maja) lämnade jag kvar en bit till senare medans maja mumsade i sig både hennes portioner igår. den som spar han har!




paula mellberg is kär. och det känns så rätträtträtt! (jag har lämnat tillbaka 2 par skor bara den här veckan.. men these babies are here to stay!)
nu ska jag vara bråkig med maja som vill ha det släckt o sova med att springa runt och packa! framförsikt... sitter på buss från halv nio till halv tre imorn, helt sick, släng gärna iväg ett sms eller två!
Kommentarer
Postat av: jenny

VART HARU KÖPT DOM?!?!? :D hur fina som helst!

2009-09-16 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0