JAI HO/

ida corrs nya album, tummen ner. kanske att låten " bring the beat back" får godkänt. hellre lyssnar jag på anouk. helt fantastiska låtar och texter den kvinnan levererar. the used gillar jag också. kanske en dålig dag skulle jag skruva upp deras senaste album.

idag är jag glad! många roliga grejer inträffar. och sånt är ju alltid roligt? ikväll ska jag och maja på ett topshop event på drottninggatan. min idol michaela forni är där! de bjuder på gratis bärs (?) och 40% på höstsortimentet. sedan flyttas festen vidare till spy bar! självklart är vi även vip där också... och jag vet att jag har skola imorgon, men man lever bara en gång! och föresten kan jag inte vara med död imorn än vad jag var idag (yepp, sov skit inatt också!)

nu måste jag springa till apoteket, mina tabletter mot utslagen gjorde mina allergibesvär värre. (har jag ens någon gom kvar?) och sedan blir det att laga middag till mig och sambo och slutligen.. piffa upp sig. när man går dagligen i stora mysbyxor är det ren lyx att ens få sminka sig. riktigt  kul ska vi ha! äntligen har norrlänningarna entrat stockholm säg. puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

det hoppas jag verkligen ;D

2009-09-03 @ 19:25:03
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0