tack för kvällsfikat catrine/hovanta.blogg.se







nu har vi "svenska hollywoodfruar" på, men vi ser inte. allt jag kan tänka på är att vi måste släcka lampan kl 22 (sällskapet ska upp inatt och hinna med ett flyg) och jag förstår inte hur jag ska somna så tidigt som (och utan att kunna se på roast på berns.. jag behöver sova, men är det ovana sängtider så när det oundvikligt. anyway. puss på er. imorgon är det tisdag och förhoppningsvis en bättre dag.
en tanke: kanske har jag haft det för bra i härnösand under min vistelse att det svårt att landa tillbaka in i dansvardagen? missförstå mig inte, jag älskar att få dansa varje dag, jag är en lycklig sate.... det kanske var för bekvämt att åka hem. eller så kanske jag bara längtar efter att ta bort tandställningen! (och träffa mamma... och emma, emma och några till) äh, nu blev jag irriterad på mig själv, dags att slänga mig själv in i väggen!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0