WEIRDO- PAULA- ITS- ONE-OF-THOSE-DAYS

hejhejhej,
just lagat klart spaghetti med köttfärssås. 4 portioner, lunch, middag till både mig och maja att ta med imorgon! känns hur skumt som helst att laga mat och sedan inte äta den... dagen har varit up & down. jag är tacksam för det lilla och otacksam mot det stora. eller nåt. jag kanske inte har något jobb att gå till imorn, blandade känslor. mest bara skit. jag vill inte. men det är ändå min mammas pengarsinsats som står på spel. blähe. självklart hänger ni inte med i svängarna! jag bara svamlar. mina ögon är föresten röda. känns som fyrkanter som försöker passa in i en oval- form. JAG VILL HEM. jag vill ha kramar! jag vill ha ett anständigt jobb att komma hem till. trolla för mig, snälla.
puss & godnatt, nu ska jag få fjnatt.

ps: anna mo hennes jocke fick lägenheten, congratulations u guys! jätteglad för eran skull:D
PUSSPUSS.
Kommentarer
Postat av: anna mo

tack pålis!

2009-09-11 @ 11:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0