your new beginning was a perfect end/

hemma! HUUUUR SKÖNT?
jo, det ska jag berätta för er. kylskåpet är fullt, skafferiet likaså, sängen är dubbelt så stor som min 85cm i sthlm, jag har bilen för mig själv idag, vänner att besöka o inkassera kramkalas från, datorn med all sparad text som jag saknat så i sthlm. och så är det fint väder. kallt, men sol så det skiner om det. jag trivs. men bara för helgen. och som jag ska njuta. bokstavligen.
men nu blir det ett klädombyte, EN DUNDER FRUKOST vill jag lova och sedan ska jag åka o överrasknings hälsa på min förra chef. och kanske en spontanväckning av lovan.
men jag har typ tusen saker att göra, eh typ leva livet! och föresten, min tandställning åker av den 15 oktober. nu vet ni. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0