YOU'VE BEEN GOOD/


matbloggen rappoterar! min tur att laga middagen. (andra gången bara vi käkar pasta sedan vi flyttade hit! vem ger mig tummen?)

idag har jag gjort mycket men ändå alldeles för lite. sökt lite jobb, men det känns tunt. tydligen verkade mitt anade guldläge på en stor firma vara en illusion. jag är ledsen över det. skit! men ändå, det har varit en fin dag idag ändå. jag och maja har delat en hemlighet. jag har blivit raggad på cirka 4 gånger när jag var inne i endast en affär. blev lite shopping med pengar som inte existerar. tror det blir att lämna tillbaka ett par dojjor nån dag i veckan! och så har jag fyndat ett par chinos för 20 coronas, och det sved inte!
imorgon är det modernt med en finfin lärare och sedan lite hiphop. jag fasar lite över hiphopen... mer avslöjar jag inte. snart är det the mentalist och so you think you can dance final, fin tvkväll att avsluta denna dag med. sedan hoppas jag på sömn inatt då jag bara blev besviken sist... varför sover jag sämst?! oh yeah, always forgot..härnösand om 9 dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0