CAN'T BREATHE/

vet ni vad, jag har 1-8-1-3 st bilder samlade för er. för mig.
vackra, fina och kloka bilder som får igång hjärtrytmen några step våldsammare.

MEN, jag har mensvärk, två ännu mer pajade knän, världens -most-strange- mage
och mår bara inte så himla bra då allt lägger av, jag känner inte igen min egen kropp..

jag måste ta hand om mig bättre! (jag kan inte vara den enda som känner igen sig att
man aldrig hittar den där tiden till sig själv då man bara tänker på sig själv. då man får läka.
då man får känna efter att man mår bra. eller också inte) i vilket fall tar allt stopp.
eller tog stopp. ett tag var jag tvungen att påminna mig själv att andas. det var faktiskt illa
men nu ska jag sova.
jobbar imorgon och sedan är vi utbjudna till älvsjö på tacos & spelkväll. det kan jag känna
är ett steg på vägen.. vi ses, ta hand om er, ha i uppgift att göra någon glad.


såhär vill jag också sova. love the täcket

Kommentarer
Postat av: Hanna

Audition 6:maj! :) läs mer på min blogg!

2010-04-16 @ 14:30:44
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0