det är mycket fint just nu/

gooodmorgon! (det var längesedan jag var uppe såhär tidigt en söndag, men sover man med
bondmattus får man stå sitt kast)
hela helgen har det varit fullspäckat schema med trevligheter. därav snålt med updates.
i fredags var jag & min fina arbetskollega sandra ute och käkade. (läs: beställde in shots med maten)
och igår hängde jag med min vän pontus ute i kista i hans nya lägenhet
och sedan åkte vi hit tillbaka till söder, handlade och käkade tillsammans med min andra vän matilda!
fint vin på det och en liten utgång på "ojojoj bar & lounge" på medborgarplatsen.
hade det jäkligt fint faktiskt! allt avslutades med donken glass och sedan räkor på skånegatan.

käkar nu fruost as we speak och snart ska jag väl sätta på mig en typisk bakis-
outfit och sätta mig på pendeln ut till barkaby handelsplats och catcha up med finaste sara.

toodels!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0