JAG DÖR LITE MER/

jag har fått bihåle-inflammation. kan varken titta neråt eller uppåt utan att få dödslängtan.

och imorgon kommer jag ha en minst sagt hektisk dag. har visserligen bara mig själv
at skylla men känner att jag har motvind så det är lite surt just nu... åhh jag kommer inte hinna
gå till doktorn alls den här veckan! eller träna så mycket som jag skulle velat!

..eller hinna med att göra andra "must do's" (som typ käka)... jag har världens ångest.
jag hinner inte med mig alls. hate it (till skillnad mot nästa vecka då det är dött schema)
dags att krypa till kojjs med sjukdomen. hade ju inte bangat om att få välja en annan partner...
kisses.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0