KILLING ME BRUTALLY/

en till förjävla prooduktiv dag på nacken, dock var den inte alls lika skön som gårdagen.

imorse gjorde jag ett spirometritest (det går inte ens att förstå hur ont jag har i lungorna/halsen nu!!!!)
bara för att se hurförfärlig min astma har blivit..
 och så tog jag en sprutamot allergi... i en valk på ryggen.  (de skulle sätta in den muskulärt
men nånstans därbak i svanken hittade dom nåt. ajj)
första gångern som jag provar sprutan! hoppas verkligen att den håller borta alla pollenallergier..

sen hade jag vattengympa och sedan jobbade jag i några timmar. och nu är jag död.
ont överallt och trött trött trött.
imorgon ska jag jobba på älskade götgatan och sedan krama om sofia häggström ute på stan.

that´s it! eller ajuste, kanske att jag har en hemlighet som inkluderar göteborg:D vavava.
det ni! nog om det nu! kramkram


jag har köpt bikinisar!!!!! den ljusrosa kommer vara perfecccct till min bränna och leoparden...
för att jag får snygga titts i. magaluf här kommer jaaaaaaag


..och beach 2010, här kommer valen (älskar dom som är brun/svarta!)
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig Paula........ <3

2010-04-13 @ 22:10:18
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: sofia

"här kommer valen" hahaha, jag dör! då kan vi vala tsm :D

2010-04-14 @ 18:30:39
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0