IM TRÖTT BUT I HAVENT FORGOTTEN ABOUT YOU!/

HEJ MIN INTE ALLS BORTGLÖMDA BLOGG!
har jobbat de senaste 3 dagarna- därav min silence
när man kommer hem så sent som jag gör efter att ha jobbat långt ute på vishan så orkar jag bara se the big bang theory med maja innan man slocknar. (23 ungefär)

iallafall.. idag slutar jag jobbet sju och sedan börjar nedräkningen.
jag och maja ska äntligen få ett eget place! igen. och ja, tillfälligt medan vi väntar på jungfrugatan ska bli klar.
kontraktet är signat till juni och eftersom vi fick nycklarna i samma stund hoppade jag lunchen för att åka ut med majsan och se våran lägenhet 161. våran lilla räddning.
OCH det ser bra ut! mycket mer yta än
vår "förra" etta och så har vi..... wait for it.... badkar! mitt bästa. men mitt allra bästa är det stora kylskåpet.. eller det stora köket över huvudtaget. sweet sweet!

det kommer bli fler inlägg till någon gång i helgen då jag tar datorn dit och det börjar bli realtivt lugnt. hjälpande familjer som då åkt tillbaka till norrland. typ.
mitt internet måste funka bättre än vad det gjort i birgits & jannes källare iallfall... eller så är internet rökskadat...

DET HÄR KÄNNS BRA! känner mig otroligt vuxen. och hungrig, skippade ju lunchen...
(känns mindre bra att det är värsta stormen så jag a) kommer vara väldigt försenad för ingenting funkar i sthlm (faktiskt värre än uppe i hsand! sug på den ni) och ännu mindre bussar samt t-banor. b) mina föräldrar kommer imorrn... med en säng på taket. EHUM? håller tummarna att alla tar sig hit oskadda!
jag vill bara börja på en ny kula... PUSSEN;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0