LIVSTECKEN/

japp, jag lever. dock har jag ett internet som inte fungerar hemma
och hela världen verkar sätta krokben för mig när jag planerar en rolig helg.
jobbar imorgon också, tackar för det!
puss med er. japp, jag lever.


därimot har jag 2 sopsäckar med kläder hemma som ska tvättas innan helgen...
(maja har 7!!!!!!!!) och det är också tråkigt. annars började jag gymma idag
och nu ska valkar och knäsmärtor bort!!!!!! (det är inte tråkigt)
och självklart... SJÄLVKLART har jag fallit för vampire diaries.
jag höll mig borta så länge jag kunde men har nu fallit för frestelsen.
så nu drömmer jag om vampyrer om nätterna. dock så klagar jag inte över det...
Kommentarer
Postat av: Emma

Det hade varit mysigt sötis <3, men hur hade du tänkt då haha? ^^ Jag jobbar vet du haha <3

2010-02-24 @ 18:46:04
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma Söderström gillar detta!

2010-02-24 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0