Utkast: Feb. 10, 2010

hej alla ni därute som ber för oss,
idag har det varit en bra dag full med skratt och optimist innan vi blev bemötta av flera sånna där "vuxna".

människor som jag lärt mig att hata.
där compassion är lika med 0 och det är helt fritt att vara otrevlig, spydig, förnäm... (bara några utvalda synonymer)
och jag har blivit kränt idag och sedan grinat för att jag har totalt tappat tron på mänskligheten.

BARA FÖR ATT DET ÄR DAG TRE "FÖR VISSA" SÅ BETYDER DET INTE ATT VI FORTFARANDE INTE GÅR IGENOM BRANDEN OM OCH OM IGEN. BARA FÖR ATT ERAN "REBOUND TID "ÄR CA 30 SEK LÅNG BETYDER DET INTE ATT VI BORDE KOMMA I SKOTTLINJEN"
mardrömmen går på repeat, så är det faktiskt. ni ser det inte. klart ni inte ser det.
ni är ovetande om att det kommer fler dagar. and it isnt over til its over och än ser jag inget slut fast jag skrattar och ler. det är inte okej någonstans. jag skrattar och ler men det är inte okej någonstans.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ägnar både en och två tankar till er, och hoppas på att allt ordnar sig på bästa sätt!!

2010-02-11 @ 17:01:52
URL: http://jjohannafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0