VI UNDKOM BUSSOLYCKA OCH HAR NU LANDAT/

är hemma hos mamma. legat i soffan och blivit ompysslad (morfar höll på med mitt hår där en stund). har fikat en halv semla (fråga inte..) och väntar nu på en beställning jag gjort; jordgubbar, vindruvor och ananas. och kanske en slurp grönt te ska nog gå ner.
så jag ska alldeles strax hoppa ner i soffan bland alla filtar och gosa med mina fina mamma igen...min mamma som varit hemma nästan hela veckan för hon inte har varit i stånd till att jobba, för min skull, min mamma som skulle springa genom eld o vatten för mig.
sen har jag en del att fundera på. och det gör jag gärna med en hel drös vänner på schemat den här helgen... ikväll känner jag mig omringad av ömhet. och det betyder en hel del för mig. natti på er partypeople.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0