WAYNES/ LÄNGDSKIDÅKNING/ MER FIKA/

just som jag skriver stryker min fina morfar mig på ryggen... eller. hans hand är ganska stilla på ryggen nu för kalla är på tv och min morfar är väldigt inne i skidloppet så att säga.. gulligt ändå.

*fikade med min fina emma jonsson i närmare två timmar på wanyes idag. vi slog inte vårat rekord i fikasittande med damn vad jag älskar min fina emma och behövde den tiden med att bara prata med henne. saknade lite den andra emma också.. emma2. vi tre är ju helt otroliga tillsammans och det hade varit grädden på kladdkakan.. så att säga. men jag kommer nog snart hem till norrland igen.

stockolm imorn. det betyder att denna vecka kommer se ut såhär;
majsan
skriva cv
ortoped besök. nervis..
nycklar. kontrakt som skrivs. skånegatan 88
skriva cv
köpa möbler
skriva cv
tillbaka till jungfrugatan för att rensa o packa
lämna östermalm och flytta in på södermalm
(förhopningsvis hinna gå på en invigning av en ny klubb på söder som ska bli det nya "IT-thing!")
skriva cv o söka jobb...

slut på veckan!

nu ställdes ett fat framför mig med lappbullar. finns inget bättre avslut härnösand?

Kommentarer
Postat av: anna

Ååh underbart. Jag har funderat på mitt hjärta i över ett år också och är så jävla säker på att jag vill ha det men kommer bara inte mig för jag är segis

2010-02-16 @ 21:25:35
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0