ANROP FRRRRRRÅN STOCKHOLM!

hej bloggen,
right, någon som har märkt att jag bytt tillbaka till en väldigt gammal header? nej, tänkte väl det. vart lite les bara, det kommer ju och går. fixar väl något sprillans nytt till bloggen när jag har inspirationen!


här sitter jag, halvnaken, i stockholm. men för att gå tillbaka till början..
anlände prik 18.00 på terminalen och tog en taxi hit, allt började bra. jag packade upp röran och fixade i nån timme. det gick bra. satt ihop en musik lista och var himla pepp. slängde ifrån mig lite kläder i allt engagemang och dansade mig fram genom garderober och lådor. pang smack. fick en idé att montera ihop en sak jag köpt med ner från ikea. well.. DET GÅR ÅT HELVETE! ingenting passar och jag har försökt skruva ihop TVÅ delar i nästan en timme nu och det är så som att para ihop två likadana magneter.. does not working?!! allting ligger utstrött runt mig och jag har lust att gråta blod. ja, ni läste rätt, blod. och så tänker jag elaka tankar om ikea.
här ägnar man en lördagkväll till att försöka påta ihop nånting som skulle kunna göra sambo glad och så funkar det inte. tydligen måste jag köpa till nya "egna" skruvar när jag kommit (om jag kommer..) till steg 4 också. bläääääe!
nu ska jag sätta på mig kläder igen, bädda och låta mig själv sura i kanske 30 minuter.. sen försöker vi igen! eller så äter jag upp resten av bilarna i godispåsen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0