BIGGIRL NOW!-


hoho.... jag skippar helst tunnelbana över huvudtaget.
jag gillat det faktum att jag kan gå till både skola & jobb.
jag gillar okomplicerat... och nu i skrivande stund är det 20 minuter till stängning! HALLELUJA MOMENT.

föriövrigt var det nyss in en kille här som började fråga om "mina barn"... INTE uppskattat. är det gråa hår jag ser på mitt huvud? (no offence alla tonårs mammor därute..) fast sen försökte samma kille betala mig svart
"vad sägs om att ta pengarna i handen? några hundringar bara till dig själv.." haha NO GRACIAS! jag må vara ny på jobbet och frågar man mina vänner så skulle nog varenda kotte intyga att jag är lättlurad, men moral.. det har jag!
Kommentarer
Postat av: Emma Albinsson

fin blogg :D när jag flyttar upp till sthl så blir det nog en hel del tunnelbana för mig men tycker det är ganska lugnt :D

2010-01-15 @ 21:37:21
URL: http://imadollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0