BIRRE-

idag har det varit birsta city för hela slanten! ett par låga vinterstövlar som jag ska kunna jobba i bland annat,
en himla massa pocketböcker och ännu mer fix-saker från ikea till mitt kryp-in nere i stockholm. riktigt nöjd över inköpen bortsett från ett par asläckra stövletter som inte fanns i min storlek på skopunkten.. EXAKT den modellen jag spanat efter. fitta, vad irriterande.
(och irriterande mobilbilder comin up)


4 pocketböcker för 3.
underbar och älskad av alla- martina haag,
elva minuter- paulo coelho (älskar hans verk)
rätt åt dig- jane fallon och sist men inte minst..
hjärtat är bedrägligast av allt- J T Leroy.


mjaou! nu ska dessa darlings gå in, tänkte göra några pirutter i vardagsrummet och sen är det over with!
Kommentarer
Postat av: sofia

såna har jag och morran också köpt på birre xD nu är vi likisar alletre! (med andra ord.. det är ju bra att vi inte går i samma klass längre) . puss

2010-01-06 @ 23:25:25
URL: http://sofiagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0