CELEBRATION OF WOMANHOOD-


well, snart är fredagskvällen undanstökad... blandade känslor medan man närmar sig verkligheten
som drar på riktigt igång på måndag. kommer nog kännas som att springa in i en glasruta
att börja skolan igen och träna galet mycket igen! (jag ska ju också börja ta balettklasser
med annelie alhanko, har jag nämnt det tidigare? med start på onsdag!)
 
fast jag längtar ju också för jäklar vad jag ska gå in att bli vältränad iår...
träningsvärk på måndag comin up! that´s a promise! & nya klasskamrater ska man få
också denna termin. egentligen, gud vad jag saknar balettakademien och allt det handlar om, i really do.

imorgon ska jag jobba till 16 och sedan ska jag ta maja till kulturhuset
och där ska vi se en föreställning som heter celebration of womanhood"
.. bara kvinnor som dansar. förväntar mig en drös inspiration! puss& kram.
Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: tandställningar kan göra mirakel, men inte så kul att bära :P

2010-01-15 @ 23:33:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0