CRAVINGS FOR CHOCLATE-OR WHAT?

jag som olikt från majoriteten av världens kvinnor (skulle våga påstå det) har aldrig
varit sådär supersugen på choklad. kanske chokladpraliner från julens askar... men jag har aldrig
varit i dödsbehov av det, kanske lite sugen nån gång som högst.
men IKVÄLL.. har suget varit framme och min sambo maja hade köpt kvällen till ära
riskakor med choklad.. allright, jag kan hålla med att det låter disgusting.
men det var riktigt smarrigt! chokladrikt och kokos på. mums! det tipsar jag om. något billigt märke från lidl tydligen.

till let´s dance..
"jag har förstått att man måste vara självständig för att kunna följa!"
- Gudrun Schyman, Lets dance
well, både molly sandén och elin kling kan ju kyssa hem när en feminist
som väl passerat sin "finaste" ålder slår dom med hästlängder... jag hoppas elin åker ut. (kan man säga så?)
mer dans:

ööh... jag vill också kunna dansa såhär när jag är bra över 40... mjauuo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0