FALL FOR IT NOW/

idag har jag träffat min sjukgymnast och fått lite rehabliteringsövningar att jobba på.
hon har skänt några stänk hopp den där anette andrée till mig och det är nog därför jag har haft en sån fin dag:')

på vägen hem (sturegllerian) shoppade jag lite på rean, bland annat dessa OTROLIGT sköna björn borg hipsters som jag dör av längtan att få hoppa in i.. mums. shampoo, conditioner och make up store läppstift är annat som följde med hem.
och så har jag klickat hem fyra filmer från cdon.. saker att fördriva tiden med. och det känns bra bättre. 
nu har jag inget liv fören på torsdag då jag ska bekämpa mitt hat mot klor (urk) och försöka mig på varm vattengympa med en massa tanter. i guess att det ska bli..... intressant.
större planering (får jag inte) har jag inte. hoppas ni mår fint, godnatt älsklingar.




hur skönt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0