HOW AM I SUPPOSED TO LIVE WITHOUT YOU?

helt obsessed, jag har börjat lyssna som en galning på michael bolton. och typ väääldigt gamla kärlekslåtar. tur att jag har lurarna in-plugged annars skulle nog mamma undra.


jag har kommit på mig själv att hata vintern. igen. tappat hoppet  åtminstonde.
när det kom mycket snö innan jul blev jag glad och tänkte "paula, det här var ju inte så farligt. gud vad du har varit fånig. det här kan ju funka. se det som mysigt" OCH idag. eller snarare inatt kom jag på andledningen.. för jag har ju alltid sagt att veckan mellan julafton och nyår kan få vara lite kylig och extra snöig. men det är efter. EFTER JULEN.. när januari-februari- mars kommer. det är ett rent helvete vad kallt det blir. just nu är det 28 MINUSGRADER UTE.
jag vill inte ens existera under sånna här omständigheter. det finns inget värre än att frysa.
kanske att vara heartbroken, men gud vad jag hatar att frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0