HOW IM I SUPPOSED TO LIVE WITHOUT YOU/ NOW WHEN IVE BEEN LOVING YOU SO LONG/-





här sitter jag. med täcket virat runt mig, chai te och några ostkex. föredrar faktiskt att sitta med datorn vid ett bord. fokuserar mer då.
idag har jag gjort MR. skitläskigt. bara jag & en massa cancer patienter i väntrummet och sedan tog det drygt 15 min att bara ligga stilla därinne.... usch. förhoppningsvis får jag någon diagnos ställd. förhoppningsvis så vet man vad det är. och förhoppningsvis får jag en operations tid snabbt om det är det som gäller.

lustigt & ren ironi att jag lyssnar på kärlekslåtar och kopplar det till dansen. det känns som jag har blivit lämnad med en stor hjärtesorg. fast det är nog värre, kanske världens mest smärtsammaste hjärtesorg. oh i try to be strong


Theres a heartbreaking chill running t
Through my bones
I got my clothes but I can't really Feel them on
Oh no
Whatever I do
I'm naked
I'm naked
Without you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0