I WANT TO MOVE.

jag har just sett en väldigt bra skräckfilm (the haunting in connecticut) och tydligen skrämt skiten ur min sambo maja då jag har tendensen att skrika när jag bli rädd=D för i övrigt... är så himla sugen på att gå ut & dansa.
jag kan inte använda höger ben till att gå så jag vet inte hur det skulle gå till.
det kommer alltså ta lång tid innan jag ens kan gå ut på klubbar & festa... till råga på allting.  
jag orkar inte vara bitter men det känns bara så himla synd när jag vill bjuda på en shaaaake..

ska försöka få maja att dricka sprit med mig ikväll iallafall! (ska spela på sympati)
vilken syn, vi liggandes i varsin säng i våra flanellpyjamaser, dricker sprit, smådansande med överkropparna..
iallafall i mitt fall. ahhhhh. it´s killing me. jag har för bra spotifylista för att gå till waste liksom..
och snart är det let´s dance.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0