IN LOVING MEMORY-


if you just belive. imorrn är det barkaby med pontus på schemat!

nu är det spikat! pontus kommer till undsättning och ska sätta ihop ikea möbeln åt mig. haha, så svaret är nej till om jag skäms över det faktum att jag ringer en killkompis om hjälp! tvärtom, nu tjänar jag några svordomar när jag kan räkna med att att han fixar det där in the morning! efter hans snickerier (han är ju trots allt it-arkitekt..) ska vi till ikea i barkaby. sjääälvklart har jag köpt fel av en annan sak. så det blir ikea-köttbullar på menyn imorn! hoppas att jag hittar en möbel som jag spanat på.. när jag ändå har manskraft i närheten liksom.. sängen är bäddad, macy gray i högtalarna och bara lite kvar att plocka ihop för kvällen. yepp, it´s only sunshine here!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0