JUST AN ORDINARY THUESDAY-

skrev just ett fint inlägg som raderades. okej, för att göra en lång återberättelse kort:
lite av vad som händer igårkväll.

vin. lots of vin och en fin spotifylista. partyhumöret på topp

fyra snygga tjejer som förkrökade. snusfrågeleken gick ju bra för mig, den enda som inte snusar?

ALLT (till våran förödelse) i stan vad stängt utom bittens. det som verkade vara vändningen på våran partykväll räddades av ett enormt vimmel inne på puben

jocke bjöd på drink. gratis är gott

sandra, jocke, jag och albin vittnade en misshandel från första parkett.. en full man knockade först en kvinna och sedan slog han till henne med knytnäven och jag är skakis fortfarande

sedan däckade en kvinna 40+ framför dörren till bitten. IIHU IHUU, ambulansen kom

jag, sandra, albin och jocke drack 30% glögg i joacims kök.

pågenmackor och 80tals musikvideo på youtube var det nattliga nöjet.

jag och sandra skulle dra till med en dans och killarna trodde de skulle få en strippshow (obviously) fniss. sandra knäppte på denna going från gamla
högstadietider och visade dom allt.

det låter säkert hemskt men det var väldigt längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde just igår/inatt. till slut hade jag varken röst eller magkraften att skratta in på småtimmarna så jag lät som en... åsna. vilket sandra inte var helt sen med att kommentera typ varje gång hon fick chansen. vi kom hem vid gryningen och mer än halva dagen. när jag klev upp fick jag middag. 5 av 5 toasters. kanonkul!
Kommentarer
Postat av: sandra

hahah, ÅH!! I JUST LOVE YOU!!! <3

2010-01-08 @ 04:45:05
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0