LEAVE ME OUT WITH THE WASTE/


dagen (förberedelserna) kommer bestå utav:

sy igen FÖR HAND alla hål som några av mina plagg växt på sig
läsa ut en pågående bok, jag kommer annars släpa med mig ner alldeles för många böcker..
pussa på alla hejdå... (den här delen ser jag minst fram emot)
tydligen ska JAG laga middan ikväll? fattar inte... men tydligen så.
och så ska jag på något mirakulöst sätt få ner all packning. julklappar, kläder och annat som expanderat från min tidigare relativt lätta packning. varje gång jag ska resa hemifrån slutar det med att jag håller tummarna för mig själv.
sen ska resan bokas också. imorn åker jag och jag planerar inte att återvända på ett tag.
nu ska jag dricka varm choklad och unna mig marmelad på mackorna till min spotifylista "why dont u just shot me"...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0