MY DAY IN PICS.








1. var på drottninggatan (bland annat) och köpte nya balettskor. äntligen äntligen.. denna gång ska jag försöka med tyg istället för skinn, för skojs skull! (och så fanns det inte delat i skinn heller för den delen..)
2. den första lagade måltiden i våran lägenhet för iår! YEP. jag lagade köttfärssås. gott var det.
3. min ikea byrå jag köpte på ikea barkaby igår. kom ända till steg 11 och sen behövdes det en hammare.. shuot...det blir det första jag får göra imorgon innan jobbet. köpa en hammare.

AND NOW...
sitter vid datorn med en favoritsyssla: yoghurt. dock en äcklig smak tyvärr; banan, blåbär, vanlilj, vilken miss.. den smakar som jäst bröd. försökte rädda den med kanel, total fail. och så sitter jag och leker med mina nya darlings. tyg verkar fungera alldeles utmärkt! nämnde jag att dom är skära..? real cute.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0