"NI KOMMER HA SÅN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK NÄR VECKAN ÄR SLUT! HA-HA"

idag har det gått jävligt bra att dansa .(that means its a good day)
på jazzen fick jag höra fina ord om mitt dansande och maria kim anmärkte flera gånger att jag hade fin kvalité på mitt rörelsemönster.(wow!) blir nästan tårögd över hur mycket jag tycker om våran jazzlärare. hon är en sån himla fin människa och en fantastisk lärare! lyrisk jazz till jordin sparks- was i the only one

på hiphopen hade vi våran huvudlärare daniel rörström för första gången för iår och vi började straight to koreografi, SÅ BLOODY GREAT.
är himla ringrostig men i överlag var det en bra lektion med tanken på att new school inte är min grej.. 
(i korren fick vi göra en massa på golvet, bland annat det som joshua gör i det bifogade klippet längre ner, 0.53. min favoritdel i klippet är dock på 1.17..)
imorgon har vi modernt (bajs) först och sen jaquin som är en av sveriges tuffaste danslärare... eh, att säga att jag ser fram emot dödliga THE HYPE (!) vore nog att överdriva. om jag kunde så skulle jag dansa naken, SÅ svettigt är det att ha jaquelito... nej. så hungrig är jag inte alls på morgondagen, sadly.
men det kommer nog bli toppen ändå med all träningsvärk jag redan hunnit bygga upp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0