STÄDDAG/

oh yeah, om någon skulle anklaga mig för att inte ha gjort ett skit idag skulle jag nog dela ut en smocka.
har städat varenda cm av våra 39kvadratmeter idag. dammsugit, moppat.
möblerade till och med lite om på min sidan (!) och har bytt sängkläder (min madrass som är blommig)
vankade till jobbet en sväng och träffat på världens snyggaste man, som råkade vara norrman (?)
och som skulle tillbaka till norweig på torsdag... just my luck!
handlade groceries på vägen hem & laddar nu krafter för att göra min ökända tacopaj..
dags att ta tjuren vid hornen! puss.



tröja från monki som jag vanligtvis tränar i. och snodde majas mössa för att håret är en disaster idag... körde även osminkat idag.. igen... eller lite rött hamnade på läpparna innan jag lämnade lägenheten.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0