THIS IS THE BEGINNING WE ALL HAVE BEEN ASKING FOR-

jag vet inte om det beror på vinet eller hjärtat som värker av kärlek när jag har min sambos msnfönster öppet
som peppar mig. vi peppar faktiskt varandra. den här våren ska bli så himla dunderbra. och det börjar här.
nu ska jag ta reda på sista packningen. det är så mycket att jag funderar på taxi från cityterminalen..
min plånbok skriker men om jag skiter i middag och fika har jag nog råd!
vi ses i huvudstaden va? nu ska jag fortsätta mitt egna party barfota, hipsters
och en t shirt studsande in till mitt rum. jag ska pussa varenda millimeter innan jag åker!
speciellt de stora speglarna och behållaren för alla mina tänger.. som är så praktisk... cry me a river,
det har jag banne mig råd med. see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0