TRÖTT F90!- OJJ VAD TEXT!

HAH!
Idag är det första dagen detta år som jag fallit in i dom riktiga rutinerna. nåväl... lägg på några besök hos sjukgymnaset, gymma (för knät) och balett på base 23 så är mitt liv/ mina veckor ganska vanliga!
igår/ imorse var jag övertygad om att jag skulle inte kunna dansa den här terminen ut, men ojojoj vad jazzen och poppingen gick bra. jag höll. jag fick dansa. jag levde. (effekt: aaaaaaah!)

jag och maja gick och la oss vid tio- tiden igår. var tysta och gav upp efter drygt 40 minuters av 1000 vändningar i våra sängar. bubblan sprack och vi pratade. som vi pratade. grät nästan av allt skratt. yeez, vad vi ville sova. vid halv två gav vi upp! satte oss i vårat mysiga kök och fikade. det var smarrens. 4 timmar senare ringde min väckarklocka, hur roligt? ville grina.
vill fortfarande grina. typ.
jag är SÅ trött. mina ögonlock är sketatunga och om jag bara la min söta kind på kassan så skulle nog john blund komma på ett besök! kan inte vara bra för affärerna. försökte desperat hålla mig vaken med.. (da da daaa) socker.
känner mig förjävla uppblåst istl. men, very well.. stänger snart och då ska jag få komma hem till mat på bordet!

gissa hur mycket jag ska sova efter det?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0