where were you when i didnt want this to end? -/

aah, ännu en fin dag har gått. var som sagt i birsta under dagen och shoppade nödvändigheter men mest uppskattade jag kvalitetstiden jag fick med min kära mor! långa bilturer med melissa horns klara stämma i högtalaren som talar till oss och lunch på ett fik där vi berättar allting. jag önskade att jag kunde ta henne ner till stockholm med mig i mitt bagage, som alltid är det hennes kloka ord och värme jag kommer sakna som allra mest när jag åker.
efter att ha blivit påmind om att det är lördag (va?) så nekade jag ändå en vild utgång och spenderade kvällen med popcorn och "stand by me" som jag inte hade sett innan (!) don't you just love great movies.
men nu börjar jag faktiskt bli riktigt rastlös om dagarna och jag förbarmar mig själv över att jag inte tog med några danskläder så jag hade kunnat rymma till danslokalen.. but very well, imorgon är det en ny dag!
hon vet ingenting om livet men allting om att leva.


nu är jag less på all snö vi har. kan det möjligen komma ner mer frostpartiklar från himmlen? äh, nu är både julen & nyår över så nu tycker jag att vi kan hoppa direkt till sommar. oh, give me sweet summertime back jesus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0