4 nätter i ett jävla tält/ högljudda funderingar runt festival/

kan ju börja med att introducera den goda nyheten att jag fått ett litet sommar jobb!
4 veckor. jag, toyota corollan och så norrland då. lättadlättadlättad

så, nu till inläggets medelpunt, festival.
om 7 timmar ska jag kliva upp (antagligen inte ens i närheten av människa)
och duscha, fräscha till sig och.... packa. jo, ni läste rätt!
har slängt allt på sängen och kommit fram till att jag ska vänta med att få in allt
i den där backpacker ryggsäcken i den ordningen jag behöver allt i.

förjävla mycket packning. om jag fick välja skulle jag helst slippa "kånka"
på både triangla-kök, sovsäck, en stol, liggunderlag... hela ryggsäcken.
maten och kläderna för all del. det är det andra som är så förbannat svettigt att ha.

MEN IMORGON och alla dagar fram till på söndag kväll är till för att avnjutas (även
fast att campa inte riiiiktigt är min definition av njutning, inte i vanliga fall. aldrig nånsin)
jag och emma 1 och emma 2 som jag åker ner med har valt att boka in oss på en
festivalbuss ner till borlänge, har skyhöga förväntningar på att det bara ska
resa partpeople med oss...
ja iallafall, bullens korv, sparrissoppa, pissljummet vatten (läs: alkohol) ska avnjutas
i dess fulla prakt. och ja, om 7 timmar ska jag traska upp och virra runt, så....
SES PÅ PEACE & LOVE BABY, PEACE AND LOVE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0