FRIDAY/

.. under fredagen var jag ner till sundsvall igen; denna gång för att gratta emma söderström till studenten! (trappan + mottagning) och sedan var jag tvungen att gasa tillbaka till härnösand,
här hade jag släktingar över på en bit mat och fika och firade min 20års dag (!)

mitt firande:



det dåliga vädret hindrade oss inte från att ha sommar.




innan gästerna hunnit sätta sig.


tog joel på bar gärning! ser ni jontes försvars ställning märker ni nog vad jag syftar på, hahahhaha




mammas smörgåstårta är den godaste smörgåstårtan jag vet!


hurra för mig va? ;)

kvällens summering... GOTT.

Kommentarer
Postat av: lisse

hahah, klockren bild på joel och jonte!

2010-06-15 @ 12:38:17
URL: http://lissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0