MIN TISDAG/

FÖLJANDE BILDER FÖRESTÄLLER:

vad jag bar när jag gick ner på stan (lägg märke till JACKAN, det är
för sjutton mitten på juni!) vad jag shoppade på STORrean på h&m med emmsan!
(efter det fikade vi på waynes. fy sjutton vad vi är duktiga på att ha det bra! lovelove)
min blomma som jag fick av goaa agneta, tack igen! (av emma
fick jag också världens goaste present:D presentkort på nelly<3) sedan traskades
det hem för att laga mat till la familia, fetaostfyllda köttfärsbiffar, serverad med
god sallad & potäter!


hähä, anoraken är ett monki fynd, 125 :-




(ser inte mycket ut i världen, men jag lovar att dom är smarrens!)

jag har länge letat efter en svart tisha men nu blev dock en lite mer avancerad än vad jag tänkt för 100:-


en vacker blus från the garden collection, 75:- (!!!!)



ny brillor till samlingen! finfina, dock inte reavara. sen köpte jag en enkel vår/höst jacka för 150:-hoho
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0