THE HOLES IN THE SCHEDULE- (WEDNESDAY)

(fy bubblan vad jag saknat datorn, spotify, alla bilder, allt, allt)

nu har det gått många dagar sen sist. det har liksom hunnit bli en ny vecka (!)
jag hostar fortfarande men nu är jag pigg på livet!

hela förra veckan var jag i sundsvall, körde mellan studentmottagningar
och birsta! riktigt trevligt när så många vänner är inblandade i en och samma vecka.

gått på sex and the city 2 (vackra kläder) ätit smörgåstårta och har äntligen...
ÄNTLIGEN inhandlat ett par rejäla joggingdojjor som ska hålla både för fötter
och knän! igår gjorde jag en mjukstart med dom:') värt vartenda öre!


"TAAACK AKADEMIIIIIN" slå ihjäl some killertime på skvaderns skolgård, som vi väntade!


...för soffan har tagit studenten! älskade vän:*


samma kväll på majas balkong. skål på dig månen!




spanskt rosevin som köptes på på mallorcas flygplats. starkt vare!
Kommentarer
Postat av: izabel

Du kanske har glömt att ni var hemma hos mig också ? :O eller var det bara inte värt att nämna i din coola blogg?! :'(

2010-06-14 @ 21:59:28
URL: http://qxxp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0