no one belongs here more than you/

vemodigt. dags att åka söderut.

jag har kramats med folk och jag har kört bil.
vilat upp mig, och det känns någolunda okej bortsett från några känslomässiga nederlag.

det bästa vore antagligen nu att börja med nytt cv och ut och börja med livet!
fortsätta tuffa fram. komma in i rutiner, laga mat varannan dag. och ta tag
med rehabliteringen på allvar. jag saknar min andra hälft majsan också. allting fungerar inte lika
bra utan henne liksom.

ses i stockholm!


It’s spring fever. That is what the name of it is.
And when you’ve got it, you want — oh, you don’t quite know what it is you do want,
but it just fairly makes your heart ache, you want it so!

— Mark Twain
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0