I WONT LET ME FORGET YOUR HANDS/





lite rött läppstift och en pälsmössa & jag och elin var beredda att ta över söder..

imorse vaknade jag från världens finaste drömmar med två förstörda knän och ett hjärta med lite sår här och var. sedan tvättatde jag. och sedan ringde elin och påminde mig om våran fika (shoout) sprang ner på en butik och träffade värdens gulligaste tjej som hette agnes, vi utbytte mail för att sedan kanske träffas i brooklyn (vem vet, sch sch) och sedan fikade vi på ett typiskt söderställe. jag och elin alltså.
och sedan åkte vi ut till nacka (hon för att jobba, jag för att shoppa) och under den här tiden har livet varit ganska bra.

men nu är jag ensam igen. och imorgon åker jag tillbaka till härnösand för att se kiörningskolans
teaterprojekt. bara.
Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin människa :)

2010-03-06 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0