WORK IT/

hm.
sitter på jobbet konfunderad. dricker svart kaffe, usch. men på något finurligt
sätt känner jag mig otroligt vuxen och klok idag. kanske är det kaffet?

funderar på om jag ska lämna in en ansökan till en dansutbildning som jag vill gå såhär mycket..

.... ett varv runt jorden och tillbaka ungefär.
om så vore fallet är audition i maj och utbildningen sätter igång till hösten.
vet inte om min kropp/knän/teknik skulle palla det. men det skulle vara räddningen.
tänk vad fint det skulle vara, i allt mörker, så kommer jag in på en utbl och får dansa. igen.
fast denna gång.. så jävla mycket på riktigt. the heart wants what the heart wants.

kommer på att jag saknar att knäppa kort dagligen också. känner mig snål att jag inte lägger ut så mycket på bloggen av vad jag knäppt själv. är det nånting ni saknar?
nu skriker en jävla unge efter uppmärksamhet, och visst får han det, av hela köpcentret....
headache... kanske så har kaffet nånting med det också att göra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0