ZAAAAZAAAAAAAM/ TJEJLIGAN SLÅR TILL IGEN! /


oslagbart. det är det jag kan komma på, tillsammans har vi det.


idag har jag fikat med storfavoriten morfar & hans nya tjej. dom är som två tonåringar dom där snart 80-åringarna.... elsa slår morfar på låret då och då och fnissar ikapp med "men sluta! sluta!" och ännu mera fniss. åh, man kan inte annat än vilja uppleva det där själv. lyrisk fikastund.

sedan käkade jag middag på wanyes med världens bästa emmor! vi hade så jäkla kul. allt känns hemma med dom där två.
sedan cruisade vi i den svarta batmanbilen som emma2 på något lurt sätt fått låna av en grann... så vi har gjort de obligatoriska "raggar"turerna här i härnösand som krävs utav en med sånna fina bilar innan coop och sedan landningen hemma hos mig. sedan dess har vi sett på let´s dance i tvsoffan med mina föräldrar på ett hörn och jäst. lite knådande, lite godis, lite flams. en perfekt fredag kväll! saknade er så fort ni gick utanför ytterdörren girls, loveu...
Kommentarer
Postat av: Emma

Babe!! <3

2010-03-06 @ 02:41:04
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0