2010-11-21. göteborg. julmarknad på liseberg med la familia.









jag tände för dig, mormor.





anette är hårdrock.



varma våfflor med jordgubbssylt. att årets första glögg avnjöts på liseberg... är inte alls illa tycker jag. under hela tiden spelades det julmusik över hela tivoli-området.







astrid bella var nerbäddad till tusen! vi andra fick blåa tår och vitt hår. det var SÅ kallt. 

 

då var det bra att dom här fanns längs dom alla stånden och hjulen, annars hade det kanske inte varit så lyckat. hutter



det var väl klart att vi åkte sagoslottet. bara jag & sofia. allt var fint bortsett från att rutten är så förbannat kort!





och så när vi hade bara en timma kvar att gå omkring och spela och njuta av allt omkring, började det att snöa.
av ren magi tro jag. vid det laget hade redan kamerans batteri dött ut... men det var vackert och allt var bra.
och vi vann allt tillsammans 4 kg choklad. geisha & marabou.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0