FREDAG.

(jag kom till stockholm igårkväll)

underbara dag.
sovmorgon i det mysigast täcke i hela världen sedan blev det några timmar på gymmet,
som avslutades med en hårinpackning i bastun, perrrrrfekkt.
var bara meningen att köpa hem två saker och kom istället hem med två papperkassar mat..
så nu är läggan fylld med granatäpplen, vindruvor, avocado och bananer m.m.

nu luktar det vitlökskycklng i lägenheten som jag lagat som fredagsmiddag 
har ost- fyllda tomater i ugnen också att hålla reda på. mmhgott
fixat också så det står färdiga räkor och lime-aioli i kylskåpet som jag hade tänkt ta fram o lyxa till med
när maja kommer hem senare ikväll.
nu ska jag bara avnjuta mina middag som står framför mig till världens
bästa fredagsgrej, se nyaste avsnittet av vampire diaries såklart. mår som tu-ppen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0