OH, WHAT A NIGHT.



idag kom min mamma.
jag hade dukat fram en mini-frukost med ljus till kl ett då hon skulle (och gjorde) klämtade på dörren.

efter det åkte vi till söder och plundrade loppis (jag fyndade bland annat en vit polo och ett par svarta lackskor)
vi åt på en fin grekisk resturang och åt vitlöksbröd och soulvakis och drack vin
sen tog vi tbana till globen där vi såg ... wait for it... mamma mia!
jag behöver nog inte ens skriva att det var awesome. men tänker ändå påpeka att det var underbart.
jag hade mina popcorn och världsbästa mamma vid min sida (bra platser+)

ett fullt globen som står upp sjungandes/dansandes ikapp till dancing queen och waterloo,
det är ett minne jag kommer bära med mig hela livet vill jag lova.
ÅH JAG ÄLSKAR MUSIKALER! JAG ÄLSKAR BRANCHEN! JAG ÄLSKAR MIN MAMMA! ÅH VILKEN JÄVLA FREDAG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0