livsglädjen tillbaka- check!

missförstå mig rätt då jag fortfarande har så jävla ont att jag går på morfintabletter.

men idag är jag pigg på livet. jag har rest mig efter en veckas mörker, tidsångest och a-fildiet, verkar det som.

jag har legat i sängen hela dagen och smålett upp i taket när jag tänkt på allt bra som är inom mitt räckhåll.
jag planerar att köpa upp hela ikea när fetinglönen kommer, jag och anna ska på resturang innan vi båda åker hem
för påsk/semester, vilket också betyder att snart ska jag åka tillbaka norrut och träffa alla mina älskade. 
och nyss så promenade jag prövande till kiosken på andra sidan gatan, för att fylla på colaförrådet och ägg. jag kollapsade inte.

jag har lovat en orolig morfar (fast det kommer göra ont) att försöka få ner lite äggröra idag.
liiite synd dock, jag kan tänka mig vänjas i den här skinny-kroppen jag fått på en vecka. 
fast det skulle vara mer fint om man kan få den under mer hälsosamma förhållanden. 
och herregud, vädret ute? det känns som en ljummen sommarnatt. en dag i taget, men kanske att jag kan åka in till jobbet imorgon.


denna känsla
brun, jobbade med den lokala festivalen -beskymmerslös och odödlig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0