mission: duscha med öroninflammation.

idag har jag varit hemma från jobbet i tre dagar med öra och hals som gjort/gör så förbannat ont att jag bara vill skrika skrika
skrika. skrika rakt ut för det blir inte bättre, tvärtom har smärtan bara byggts upp sedan i måndags. jag har inte kunnat äta som vanligt, att bara få i mig en gnutta yoghurt slutar i grinparty. så idag ringde jag sjukvårdsupplysningen i frustation (smärta)
och två sköterskor kunde då konstatera att jag måste byta medicin... vilka ljushuvuden vi har i vår sjukvård.

så jag är arg. sådär latina arg. fula svordomar på rapp spanska ligger och nöter i väntan på att användas. 
imorgon måste jag alltså sjukanmäla mig från jobbet igen för jag måste in till vårdcentralen IGEN för en ny undersökning.
jag är sugen på att checka ut ur mitt eget liv.... och nu måste jag dusha med ett öra som är inpaketerat i bomull och plast.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0