FLORENS NÄSTA. (PASTA OCH VIN I ÖVERFLÖD, HERE I COME)

i min högra ögonvrå kan jag se rullväskan packad och klar (ta- da)

dagen innan idag led jag av resfeber.
idag vet jag inte.

huvudvärk mest. syntom av alldeles för lite sömn och huvudvärk...
(stackars henne, som ska åka till italien och värmen)

bäst att ila iväg, måste tanka mobilen och köpa en påse gott & blandat.
MÅSTEN
sen är det dags att checka in (please lord, ingen övervikt...)
sen skulle det vara trevligt med att återfinna peppen nånstans.
(kanske en drink på flygplatsen skulle pigga upp)

(fröken parantes ska nu stressa iväg på sin ickeromantiskamenacksåturistigaweekendresa)
(kameran är med) nu kör vi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0