MISS NICE.

igår efter jobbet så var jag ute och käkade på hardrock café med maria, oskar och två andra dudes.
jag åt en relativt dålig macarony and cheese och trippade sedan vidare till PRIDE-invigningen i kungsträdgården
där transvesiter läppsynkade till lady gaga, allt var inte alls färgglatt och så fick jag lyssna på hårdrock (tur man är härdad).
jag trillade i säng runt tvåish och vaknade tidigt imorse av borrar som inte tystnade fören för någon timme sedan...
mordisk är bara förnamnet på vad jag har varit... väcker mig av oljud på min lediga dag. hur vågar man?


IGÅR

det känns som att jag inte gör annat än nyttigheter när jag är ledig. alltid tvättar. om det inte är att röja smutstvätthögen
så är det lägenhetsstädning garanterat. jag gör sällan må bra saker på min lediga tid...
så efter att ha gjort alternativ två (lägenhetsstädat asso) så är det bestämt att ikväll kommer maria över och äter tacos med mig.
det finns även en ganska stor chans att det blir ett glas vin efteråt på balkongen. hemsk trevlig plan om ni frågar mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0