POOR KNIGHTS.







efter några timmars sträckläsning i sängen (samt irriterat mobiltittande) gick det inte längre att
tysta hungerkänslan så jag tänkte att jag skulle prova mig på att göra fattiga riddare. sånna som mamma kunde få för sig
att göra till brunch när man var liten om man varit riktigt snäll.

ett väldigt ambitiöst frukost/lunch/middag/kalla det vad du vill val för att vara moí men för att citera mig själv 
"hur svårt kan det va!?"

3 ägg
2dl mjölk
1,5dl mjöl
kanel
4 skivor bröd

blanda. doppa franskan -räkna till 230. stek sen i en stor klick smör. vänd. häll över lite mer smet. klart!
jag åt det med standarden socker & kanel men även med lite bär jag hittade långt in i frysen. nomnomnom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0